201002021712

Tjo! Kom hem för en stund sedan, men läste lite bloggar först:) Vad har ni gjort idag då? Jag har varit i skolan och fick en jädrans snöboll i ansiktet, haha men det förstjänar jag...     NOOT! Men men, ingen läxa tills imorgon så jag får väl börja läsa en bok som jag har lånat:) Läser vanligt inte böcker mer än i skolan, hehe. Men varje gång vi ska till biblioteket så måste man hyra en bok, tror jag:P Så jag hyrde två st böcker, Den döda hunden och Kamelonten (?). Måste lämna tillbaka dom innan den 11, så jag får skynda mig men jag har redan läst ut Den döda hunden. Okej jag ska sluta prata om böcker nu och börja prata om något annat... öh men vad? Vi kan prata om helgen. Ska stå i konsum och sälja lite lotter + pins till Gothia Cup på fredag. Lördag så ska jag iväg till väla (?) shopping iallafall;P Söndag är det fotbollscup i Gislaved<33333 Vi skaaaaaaa vinna!!! Eller nej vänta nu vi koooooommer att vinna!!! Jaja skriver ett inlägg till men jag måste bara resa mig nu får lite ont i ryggen av trappstegen (sitter i trappan, aj!) hehe. See you soon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0