201002031914

Hallååå! Idag har dagen varit bra. Skolan först, tittade på spökhistorier, oooh scary, hehe nej men dom var ganska mesiga:l . Hade `Så ska det låta´ också på musiken och såklart vann mitt lag, hahaha nej jag bara skojar (men vi vann faktiskt;P). Har fått hem Firefox nu och jag märkte att min blogg blir helt konstig då, men inte alla andras...  skuuuumt:O. Så jag föredrar Internet Explorer Browser (?). Men men, jag gillar mitt tema iallafall på firefox, kan du gissa va jag har?

AVATAR! hahah. Orkade inte riktigt bläddra igenom alla 30000 sidor (?) tills jag hittade ett jag skulle verkligen vilja ha så jag tog Avatar:) Ska spela farmville(<3) snart och sen göra läxan. Idag har jag tagit andradosen av svininfluensa sprutan... det är precis som förra gången, känner inte ett smack;P Antingen har jag väldigt tur elr är jag bara väldigt tålig, hehe:P Ska lägga på nu så vi ses imorgon elr idag?:/ Iallafall bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0