201002062334

Hejsan! Har varit lite upptagen dom senaste dagarna, nej men blogg.se krånglade i torsdags och sen igår var jag upptagen och sen har jag varit borta hela dagen idag. Varit i ett annat land faktiskt;P Klockan ringde vid 8 men gick inte upp förren halv 9. Gjorde mig iordning och sedan drog vi till Helsingör i Danmark!Gick runt lite där och tittade men jag hittade inget:/ Inte riktigt min stil elr mina priser... Vi käkade lite iallafall, och sedan åkte vi hem till Sverige igen. Stannade vid Väla (helsingborg) och där letade jag som en GALNING efter byxor. Fick fan panik och började svettas, haha. Men i sista minuten hittade jag ett par byxor på Ginatricot + två tröjor (kommer bilder sen). Vi gick sen till IKEA och gick runt där lite. Gick in i alla såna här "välkomen in till oss" rum... hus ?:/ Älskar nämligen det! Efter IKEA så åkte vi hem igen och så satte jag mig vid datorn lite och kollade bloggar, facebook (alla mina tusen spel som jag spelar där), msn, bdb och så. Tiden rann iväg och då blev det dags för Melodifestivalen! Men samtidigt så var maten klar så vi (jag) fick sitta och titta på Melodifestivalen vid köksbordet. Lite störande för att alla skulle sitta och skrika, inte prata ( :@ ). Men när jag var klar satte jag mig vid tv och började glo. Lite halvt bra bidrag denna gång, men jag sitter bara spänt och väntar på Darin.  Jaja, nu så sitter jag och bara väntar på att mina "plantor" på farmville ska bli klara:) Lägger in kläderna jag köpte idag snart. XOXO Fanny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0